Hilmi Bozkurt, Genç Futbolcuların Gelişimine Vurgu Yaptı
Adana Demirspor’un teknik sorumlusu Hilmi Bozkurt, Trendyol 1. Lig’in 12. haftasında Serik Spor’a 4-0 yenildikleri maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuştu. Bozkurt, takım olarak genç oyuncuların gelişimine odaklanmaya devam edeceklerini belirtti.
Maçın sonucuna rağmen Bozkurt, genç oyuncuların sahadaki çabasından memnun olduğunu ve onları soyunma odasında tebrik ettiğini ifade etti. Ayrıca, maç içerisinde rakibe saygılı bir oyun sergilendiklerini ve oyunu çirkinleştirmeden mücadele ettiklerini sözlerine ekledi.
Bozkurt, ‘Takım olarak yediğimiz gollerde hatalarımız olsa da, genç oyuncularımızın gelişim gösterdiğini ve emeklerine saygı duyulması gerektiğini düşünüyorum’ dedi. Adana Demirspor’un genç yetenekleri geliştirmeye yönelik çalışmalarının devam edeceğini vurguladı.
